ΖΩΓΡΑΦΟΙ

Καλάθι αγορών

Το καλάθι αγορών είναι άδειο

Newsletter

Τρόποι Παραγγελίας

Η παραγγελία των προϊόντων μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

1. Online Παραγγελία από το web site μας www.artarea.gr

Βρείτε τους πίνακες που σας ενδιαφέρουν μέσα από τις διαθέσιμες κατηγορίες ή από τις επιλογές αναζήτησης και μετά επιλέξτε το έργο της αρεσκείας σας και κάντε κλικ στο κουμπί "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ" για να εισαχθεί αυτό στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών.

Όταν έχετε ολοκληρώσει τη λίστα με τα έργα της αρεσκείας σας και επιθυμείτε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της διαδικασίας αγοράς τότε:

1. από την περιοχή του καλαθιού αγορών επιλέξτε το κουμπί "ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ"
2. επιλέξτε τρόπο αποστολής, διεύθυνση αποστολής, παραστατικό και τρόπο πληρωμής (ακολουθώντας τις οδηγίες που υπάρχουν στα αριστερά του δικτυακού τόπου).
3. Ανάλογα τον τρόπο πληρωμής υπάρχουν οδηγίες κατά τη διαδικασία που σας ενημερώνουν για το τι πρέπει να κάνετε.
4. Σε κάθε περίπτωση μέσα από το λογαριασμό σας μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

2. Τηλεφωνική παραγγελία.


Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στα 2410-627716 εργάσιμες ημέρες 09:00 - 17:00 ή μέσω fax στο 2410-627716, δηλώνοντας τα στοιχεία του έργου που σας ενδιαφέρει οπότε θα σας ζητηθούντα προσωπικά στοιχεία σας για την σωστή αποστολή του προϊόντος.

H χρέωση αντιστοιχεί στο κόστος αστικής ή υπεραστικής κλήσης (αναλόγως από πού καλεί ο καταναλωτής), και επιβαρύνει τον καταναλωτή.

3. Άλλα θέματα

Η επιχείρηση δεσμεύεται να τηρεί κάθε σχετική διάταξη περί προσωπικών δεδομένων.
Για οποιαδήποτε ζημία προκύψει στην επιχείρηση από ψευδή στοιχεία, η επιχείρηση μπορεί να αναζητήσει αποζημίωση βάση των σχετικών διατάξεων του αστικού και του ποινικού κώδικα. 

4. Ακύρωση παραγγελίας

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και ακύρωσης της παραγγελίας έως ότου  ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της . Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (βάση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων της επιχείρησης) καταβάλλοντας το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων. Για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στην επιχείρηση από ακύρωση της παραγγελίας υπεύθυνος είναι ο πελάτης.

Παρακαλώ περιμένετε...